Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Καλημέρα κορίτσια πως περάσατε το Σαββατοκύριακο σας? εδώ είμαστε και  θα μιλήσουμε για κάποια προϊόντα από την εταιρία κορρές που εγώ χρησιμοποιώ τον τελευταιο καιρο.
Ας τα πάρουμε λοιπόν με την σειρά!! 

Τα δυο lipstick που ακολουθούν από τη σειρα mango butter lipstick περιέχουν βούτυρο μάνγκο. Έχω ένα υπέροχο ροζ στην απόχρωση ροδακινι και ένα κοραλλι. Είναι από τα αγαπημένα μου για πρωινά κυρίως μακιγιάζ. Το βούτυρο μάνγκο ενυδατώνει απίστευτα τα χείλη το μονό ίσως μειονέκτημα που θα μπορούσα να αναφέρω είναι η μικρή τους διάρκεια




Το επόμενο είναι από την σειρά Guava στην απόχρωση φυσικό μπεζ.Είναι ένα κραγιόν που περιέχει εκχύλισμα Guava, πηγή βιταμίνης C, που προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. είναι αρκετά σταθερό άλλα αφήνει τα χείλη πολύ ξηρά


Πάμε τώρα να δούμε ένα gloss από την σειρά Liquid Lipstick είναι ένα από τα αγαπημένα μου το 56 κόκκινο, η σειρά αυτή προσφέρει το σταθερό, έντονο χρώμα ενός κραγιόν και η υγρή λάμψη ενός lipgloss κάτι αρνητικό για το συγκεκριμένο προϊόν δεν έχω να πω 
 Συνεχίζουμε με κάτι διαφορετικό το Zea mays ρουζ εγώ χρησιμοποιώ την ροζ απόχρωση και είμαι πολύ ευχαριστημένη χαράζει ένα απαλό υγιές χρώμα και μεταξένια υφή
τέλος είναι αγαπημένη μου σκιά. Εγώ δεν χρησιμοποιώ σκιές αλλά την συγκεκριμένη την έχω πραγματικάα λατρέψει είναι το GOLD-BRONZE από την σειρά Ηλίανθος & Νυχτολούλουδο
Αυτά ηταν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ μαζί με ένα καφε μολυβι που μπορειτε να δειτε στην πρωτη φωτογραφια. Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω οτι ειμαι ερκετα ευχαριστημένη, εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα, ποια ειναι η γνωμη σας?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου