Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

oils for hair


Καλημέρα σας κορίτσια στο σημερινό post θα σας παρουσιάσω δυο λαδακια για τα μαλλιά που τυχαίνει να χρησιμοποιώ αυτό τον καιρό.

 
Το πρώτο είναι το elvive extraordinary oil της L'Oréal Paris το οποίο είναι κατάλληλο για κάθε τύπο μαλλιών Η σύνθεσή του είναι εξαιρετικά ανάλαφρη, μη-λιπαρή και ταιριάζει σε κάθε τύπο μαλλιών χαρίζοντας τους θρέψη, ζωντάνια και λάμψη χωρίς να τα βαραίνει! έχει υπέροχο άρωμα και πολύ καλή τιμουλα  

Tο επόμενο είναι το exotic oil απο την Lovenn
Εμπλουτισμένο με τα πολύτιμα θρεπτικά έλαια Argan, Monoi de Tahiti, Abyssinian (πλούσια σε ακόρεστα λιπαρά οξέα Ω-3, Ω-6, Ω-9), βιταμίνες Ε&F και UV φίλτρα.Προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία, βαθιά αναδόμηση, γρήγορη ενυδάτωση, άμεση λείανση και μεταξένια απαλότητα στα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Ενισχύει τη δύναμη και αποτρέπει το σπάσιμο της τρίχας.
Βοηθά στην αποκατάσταση της ψαλίδας και αναστέλλει την εμφάνισή της. Ειδικά στα βαμμένα μαλλιά προσφέρει αντιοξειδωτική καθώς και UV προστασία που βοηθάει στη μεγαλύτερη διάρκεια του χρώματος και αποτρέπει την ξηρότητα.

 Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ποια είναι η γνώμη σας?

4 σχόλια:

  1. Ωραιο ποστ!
    Της Loreal το εχω και εγω και ειμαι πολυ ευχαριστημενη!
    Βλεπω οτι εισαι σχετικα νεα στην παρεα μας, καλως ηρθες λοιπον!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. den exw dokimasei kanena!!!!!!
    exw meinei pisti sto Nuxe kai to Kerastase!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστω πολυ Ελευθερια μου για τα γλυκα σου λογια!
    Το λαδακι της Kerastase δεν το εχω χρησιμοποιησει απο το Nuxe ειμαι ομως πολυ ευχαριστημενη και θα ακολουθησει συντομα αναλογο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω δοκιμάσει της loreal! Αυτό χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό :) είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Βέβαια δν έχω δοκιμάσει και άλλα για να μπορώ να το συγκρίνω :Ρ Πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου blog. Θα χαρώ πολύ να τα λέμε και από κει :) φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή