Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

MY TOMMΥ G

Καλημέρα κορίτσια μου!! Σήμερα θα δούμε δυο αγαπημένα προϊόντα  Tommy G  την CC CREAM- COLOR CORRECTOR και το DUAL LIPSTICK

Θα αρχίσω με την CC Cream την οποία λάτρεψε από την πρώτη στιγμή. Παρέχει τέλεια κάλυψη, εγώ προσωπικά δεν χρησιμοποιώ καν πούδρα για να την σταθεροποιησω, έχει ματ αποτέλεσμα και πραγματικά δεν αφήνει ίχνος γυαλάδας, προστατεύει από UV – SPF 20 και χαρίζει υπέροχη λάμψη 
Η CC Cream της Tommy G κυκλοφορεί σε δύο διαφορετικούς τύπους: για λιπαρή (Oily) και για ξηρή (Dry) και τρεις διαφορετικούς τόννους εγώ αν και έχω πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και μου ταίριαζε άψογα το 1 πήρα τελικά το 2 μήπως και πάρω λίγο χρώμα στις διακοπές μου αλλά που τέτοια τύχη!! 

Δειτε το αποτελεσμα στο χερι μου
Προχωράμε λοιπόν στο dual lipstick είναι ένα να πρωτοποριακό, διπλό, ανεξίτηλο lipstick για όλη την ημέρα μόνο με δυο απλές και γρήγορες κινήσεις. Εφαρμόστε στα χείλη σας το χρώμα που επιθυμείτε με το ειδικό σφουγγαράκι και αφού στεγνώσει, δώστε extra λάμψη με το gloss εγώ προσωπικά δεν χρησιμοποιώ το gloss γιατί μου αρέσει το ματ χρώμα και με τον καιρό μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είναι πιο σταθερό το αποτέλεσμα χωρίς αυτό.
Αυτές είναι οι δυο αγαπημένες μου αποχρώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου